Är trött och har ont.

Är trött och har ont. Har varit i Varberg under helgen och fixat i nya huset. Passade även på att ha kräftskiva med Calles kompisar. Trevligt värre :-) Inte för att jag äter kräftor, men de går att grilla med :-P Har ju haft ont i kroppen i veckan, men de gjorde ju inte saken bättre att jag gick och drattade omkull i lördags :-\ Halkade i regnet och slog i ryggen... Förmodligen har revbenen fått sig en smäll. Ont som f*n gör de i alla fall. Den värsta smärtan kom idag. När jag skulle köra tillbaka till Växjö så fick jag problem att andas också. Så min älskade pojkvän följde med till Växjö för att se så jag kom hem ordentligt. Hade de inte varit för att jag skulle hämta mor o far så hade jag stannat i Varberg. Nu är jag i alla fall hemma tack vare älsklingen. Synd nog fick han köra hem igen då jobbet väntar i morgon. Men om en vecka är vi sambos, då blir de inte lika mycket körande fram o tillbaka mer än vid besök. :-) Känns väldigt tomt i lägenheten. Känner mig tom själv också. Mycket pga att älsklingen inte är här, men också pga saknaden av alla goa vännerna :-( Har blivit för lite tid med dem, pga av att de varit mycket nu. Men vill ändra på de. Visst de blir svårare nu när jag flyttar, men vill ändå att de ska vara som förut. Saknar alla myskvällar framför tvn och de stunder då vi bara umgicks. Miss you girls :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0