Ont det gör ont...

Har så otroligt ont efter att ha städat lägenheten från golv till tak ( ska försöka göra det absolut sista imorgon)
Självklart är visningen av lägenheten när ingen annan kan hjälpa mig... mor o far är på bussresa, pojkvännen är på väg hem med lastbilen o syrran ligger hemma och är sjuk :(
Har ont i hela kroppen och är helt slut körd... har dåligt samvete för Dixie också, orkar inte gå så lång kvällspromenad som vi brukar :/ Tur att jag har en snäll granne som tog med henne ut på en promenad innan när jag gjorde ett ärende på stan :) kommer sakna den grannen, de är guld värt

Har så ont så att jag började gråta när jag skulle böjja mig ner för att ta av Dixie kopplet... fattar inte varför jag har så otroligt ont... har bara städat, men har lyft massa lådor och ansträngt mig för att få lägenheten i topp skick..

Hoppas att det är värt all smärta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0