Förlåt förlåt förlåt :(

Kan inte mer än att be om förlåtelse för att jag varit riktigt dålig på att skriva, jag har ju all tid i världen att skriva men har inte kännt för de på sistone... men nu är allt bättre så därför skriver jag några rader :)

Nu har jag varit sambo i 1 månad redan, tiden går fort... men jag ångrar ingenting. De enda jag kan säga är att självklart känner jag mig lite ensam när jag inte jobbar och älsklingen är borta en hel vecka (vilket är varannan vecka) saknar vännerna som mest då <3 Självklart familjen också, men sånt är livet... de är bara att bita ihop.

De senaste veckorna har jag varit i lägenheten och städat ur den ordentligt och i torsdags lämnade jag nycklarna till den nye ägaren så nu är det klart. Nu är jag på rktigt Varberg bo :)
Jobbet går bra, nu för tiden jobbar jag som Telia försäljare i en butik inne i Varberg. Det är lite timmar bara än så länge... men närmare jul så blir det mer.

Jul ja, de är bara 2 månader kvar till första advent!! Tiden går så otroligt fort, tycker inte att de är längesen de var midsommar.. :)
Nu ska vi inte prata om de... vi väntar någon månad till innan dess :)


Idag ska jag försöka hitta en frisör... är så trött på mitt hår nu, de är riktigt slitet... få se om jag lyckas eller inte :P Dixie ska friseras i morgon, få se hur hon blir :)
Blir kanske också en tur till Ikea med svärmor och svägerska för att inhandla till svägerskans nya kök :D

Jag hoppas denna veckan går fort!! Längtar redan efter älsklingen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0