Snart är han hemma <3

Sitter och väntar på att älsklingen ska komma hem.... Han kommer hem tidigare än väntat. Se jag bara som positivt! :)
Håller på att förbereda lite mat till oss... de blir tacos ikväll.. smidigt och gott :P
Det närmar sig helgen med storm steg.. me like :) Då kommer Fridis o Linnea!!! :D Då ska de bli fest.. få se om de blir utgång eller om vi håller oss hemma hos oss med några av Calles kompisar.
Trött, är ett bra ord för att förklara mig just nu! Är trött typ hela tiden, mycket pga att de varit lite jobb på sistone så jag letar komplement till mina timmar jag redan har. Vet däremot att de kommer att blir mer och mer framåt nu... men för tillfället känns de lite lite... är inte van vid att gå hemma så här mycket som jag gör för tillfället. De ta på krafterna, att typ inte göra nånting (inte för att jag inte gör något, men de tar på krafterna att bara gå hemma när jag är själv)

Nu kom älsklingen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0