Hemma <3

Japp, nu är jag hemma i Varberg. Det kommer att bli konstigt att ändra sig... men ska nog lära mig de med :)
Full kaos, är väl typ vad man kan kalla hemmet för tillfället. Allt är bara insatt, jag ska börja gå igenom allt imorgon och få lite ordning på saker och ting. Känns lite tomt bara, älsklingen är inte hemma och just ikväll hade det varit väldigt mysigt om han hade varit de. Eftersom att det är min första dag i vårat hus, med våra saker :)

Men men, får vänta tills fredag och ta vara på nästa helg mer. Blir en tur till växjö redan då eftersom att man har en syster som blir 18 då :) Shit, va tiden går... helt otroligt! Tycker inte det var längesen hon var liten.

Blir tidigt i säng ikväll... är väldigt trött och har ont efter allt flyttande och bärande idag.
Älsklingen väljer rätt vecka att åka på att jobba :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0