Imorgon är de dags!!!

Imorgon är de dags!!! Ja, imorgon bitti packar vi ut i släpet och bilarna och sen går lasset till västkusten :-) synd nog utan älsklingen då han åkte på att jobba... Han kommer inte hem förrän fredag, så våra första dagar som sambos tillsammans får vänta lite. Men jag ska nog klara mig tills dess... Kommer bli lite tomt bara till en början, nytt hus och allt annat runt omkring. Men förhoppningsvis så får jag att göra i veckan då dem ringt från Telia butiken i Varberg och vill att jag ska komma in på måndag för en intervju :-D ser jätte mycket fram emot de och håller tummarna. Har ju endel att packa upp och sortera med. Så jag ska nog inte bli sysslolös :-P Natti natti... Blir en lång dag imorgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0