På väg till Växjö för att fira syster yste...

På väg till Växjö för att fira syster yster som blir 18 idag :-D Vi ska även förbi lägenheten och hämta resterande saker som är i förrådet. Så blev inte min bil ner kan jag väl säga :-P En vecka har gått sen jag flyttade... De har gått fort, men är så glad att jag fick jobb så snabbt. De har gjort att dagarna har gått lite fortare när Calle har varit iväg med jobbet. Vi börjar få ordning på saker och ting. Lite lättare när man har honom till hjälp också. Sovrummet blev i stort sett klart igår, slängde ut den gamla sängen och in med min :-) ändrade om lite och flyttade in lite nya saker. Känns skönt att allt börja ramla på plats. Dixie verkar också trivas väldigt bra, hon har sån frihet nu när hon kan vara ute mer. Nähe.. Nu ska jag vara lite trevlig mot min sambo och sluta skriva och prata lite med honom ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0