Tänkte jag skulle blogga men när jag väl s...

Tänkte jag skulle blogga men när jag väl skulle börja skriva blev de tomt. Det är mycket som rör sig i huvudet för tillfället, har jobbat några timmar varje dag för att försöka lära mig allt (vilket är väldigt mycket) lite börjar falla på plats... Men jag har bara varit där i tre dagar än och efter vad dem har sagt så kan de ta en månad innan man får koll på allt så jag har ju ett tag på mig. Sen blir de att man tänker mer när man är själv... Har världens underbaraste pojkvän och sambo, men de är ändå något som saknas ibland. Saknar vänner... Någon som hör av sig och frågar om jag vill ta en fika, gå på stan, äta lunch eller bara umgås. Har kännt så på sista tiden, även innan jag flyttade. Som att vänner tar avstånd eller struntar i att fråga om man vill hänga med på något bara för att man har pojkvän. Vet att jag inte har bott här så länge och att jag säkert hittar nya vänner. Men jag vill ha kvar dem gamla vännerna... Jag saknar dem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0